Op de Utrechtse Heuvelrug, elke eerste zondag van de maand Heb je op jonge leeftijd je partner verl

Op de Utrechtse Heuvelrug, elke eerste zondag van de maand Heb je op jonge leeftijd je partner verl
Heb je op jonge leeftijd je partner verloren en ben je -als één van de weinigen in je omgeving-
bezig met rouw, verlies en herinneringen?
Zou je graag lotgenoten willen ontmoeten en
ervaringen
delen in een kleine, informele groep? 'Jonge Weduwen Wandelen' organiseert
elke eerste zondag van de maand een wandeling ergens op een mooie plek in Nederland.

zondag 10 mei 2015

Facebook groep Jonge Weduwen Wandelen


Om makkelijker met elkaar contact te hebben is er een besloten facebookgroep Jonge Weduwen Wandelen. Meld je aan als je op de hoogte wilt blijven. Deze facebookgroep is de makkelijkste manier om wandelingen te organiseren, details uit te wisselen en op de hoogte te blijven.

Sinds 2014 is de opzet van de wandelingen verandert. Iedereen die zin heeft kan, als een soort roulatie, wandelroutes aandragen. Misschien heb je wel zin om een wandeling te maken in een gebied waar je herinneringen hebt aan je geliefde en je ons die plekken wil laten zien. Of gewoon een gebied die je goed kent en zo mooi vind. Ik blijf de communicatie en aanmeldingen organiseren, maar ik zou het erg leuk vinden om meer samen de wandelingen te organiseren. Dit ook omdat ik het actieve rouwen achter me begin te laten en het steeds fijner vind om me weer met nieuwe energie in te zetten voor mijn werk en het leven na Reitse's overlijden.

Als we elke maand de wandeling ergens anders organiseren heeft dit als voordeel dat de locatie soms in de buurt is, en soms wat verder weg. Ik merk namelijk dat voor sommigen Driebergen-Zeist (onze vaste startplaats) te ver is en we het zo wat eerlijker over Nederland verdelen.


Warme groet,
Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten