Op de Utrechtse Heuvelrug, elke eerste zondag van de maand Heb je op jonge leeftijd je partner verl

Op de Utrechtse Heuvelrug, elke eerste zondag van de maand Heb je op jonge leeftijd je partner verl
Heb je op jonge leeftijd je partner verloren en ben je -als één van de weinigen in je omgeving-
bezig met rouw, verlies en herinneringen?
Zou je graag lotgenoten willen ontmoeten en
ervaringen
delen in een kleine, informele groep? 'Jonge Weduwen Wandelen' organiseert
elke eerste zondag van de maand een wandeling ergens op een mooie plek in Nederland.

vrijdag 16 oktober 2015

Informatie Jonge Weduwen Wandelingen 2016


Elke 1e zondag van de maand, ergens in Nederland. Wil je meewandelen? Meld je dan aan via de Facebook groep Jonge Weduwen Wandelen.

Vanaf 2015 organiseer ik niet meer zelf de wandelingen (ik vond 5 jaar na het overlijden van mn lief een mooi punt om hiermee te stoppen), maar kan iedereen een wandeling organiseren voor andere jonge weduwes en weduwnaren. Wel is het een mooie traditie om dit op elke 1e zondag van de maand te doen. Meestal wordt er begonnen om 13u op het dichtstbijzijnde station en eindigen we daar ook weer rond 16u.
  • Actuele informatie over deze wandelingen worden gepost in de Fb groep.
  • Algemene informatie en mooie blogs vind je ook op deze website www. jongeweduwenwandelen.blogspot.nl. 
  • De eerdere emaillijst die ik gebruikte is nu vervangen door de Fb groep en gebruik ik dus niet meer. 
Al weet ik dat het lastig is om oppas te regelen, de wandelingen zijn zonder kinderen, om alle tijd en rust te hebben om te praten en ervaringen te delen.

Ik wens jullie mooie wandelingen toe,
Groetjes Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten